+ 4
Inlägg: 1686509
Svarskommentarer
Sv: Silly season 15/16
"Asplövens Sebastian Dyk säger till @ViasatHockeySE att han väljer mellan tre klubbar i HockeyAllsvenskan. Timrå är inte en av dom. #timraik"
- Timråkollen på Twitter
- Timråkollen på Twitter
+ 1
Är övertygad om att vi stannar på 12 forwards. Ludde finns ju även där som ev. lån, samt att det knackar några juniorer på A-lagsdörren. Tycker dock gott och väl att man kan erbjuda Mellberg ett tryout. Kunde man göra det med en sån som Sundlöf ifjol så varför då inte med en kille som har bättre potential?
Nåt fler nyförvärv ska det nog mycket till om det blir. Molinder är namnet, även om det låter öppet i media, som lär spika truppen om inget oförutsett händer. Men då ska han spela för brödsmulor och inte en hel limpa som tidigare. Tror det är där skon klämmer nu.
Redigerad kommentar