1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1686716

TIK-marsch...
Jag skulle vilja att Supporterklubben anordnar en TIK-marsch till första hemmamatchen i HockeyAllsvenskan. Typ från Timrå centrum till E.ON Arena. Det ger en känsla av samhörighet och gemenskap.
Tänk om vi kunde få ihop 1000 rödvita supportrar...

Svarskommentarer

Sv: TIK-marsch...
Laken: En marsch med pyroteknik, TIK måste se och lära av andra supportrar. Pyroteknik attraherar publik/människor om det används på RÄTT sätt! No Pyro No Party!

Sv: TIK-marsch...
Laken: Kommer ihåg när det gick en par bussar från hallen till gärde. Bara en sån sak. Såldes nog en par öl också om jag minns rätt.

Sv: TIK-marsch...
Laken: Bra där!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer