Timrå Isstadion: som sagt. Man blir inte bättre än man väljer. Väljer du utekvällen så får det konsekvenser. Väljer du chipspåsen får det konsekvenser. Skippar du sömnen får det konsekvenser. För mig visar det bara att de nöjer sig med att vara bra, men inte är intresserade av att göra de uppoffringar som gör dom bäst. Inget fel i det, det är deras val. Och kanske just därför de blir kvar i Allsvenskan när andra drar till SHL NHL.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.