1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1688660

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Visst har du rätt i att talang är viktigt. Men oaktat talang spelar din vilja att glra uppoffringar stor betydelse. Och jag menar att det blir tydligare hos de som inte är extrama talanger. Det ideala är väl när det jag benämner 'uppoffring' inte ens upplevs som ett offer utan som en självklarhet i viljan att bli inte bara bra utan bäst.

Av ren nyfikenhet - vad är det du vill ha sagt?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Men helvete, är ambitionen att samla 22 Gunde Svan typer som tränar, sover, äter? Funkade i CCCP men knappast här och nu. Man måste väl få vara människa och en socialt fungerande person också. Förövrigt tycker jag mig känna igen den här debatten sedan tidigare men då under andra nick.
Den ledde ingenstans då och kommer inte att göra det nu heller.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.