Herminator: Håller med dig. Min slutreplik får bli att Gunde inte bara blev bra. Han blev bäst. Överlägset bäst. Sedan får var och en reflektera själv över varför. Over and out.
Tjalle: Det finns mängder av exempel på idrottsmän som tränar och lever som Gunde utan att ens bli en tredjedel så bra som han. Precis som det finns de som kommer hur långt som helst utan att vara helt fanatiska när det gäller renlevnad. Ditt resonemang haltar. Betänkligt. Det är inte svart eller vitt det här.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.