+ 1
Inlägg: 1688684
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Anonymous: Som packad hade han förmodligen inte presterat så bra. Men det är irrelevant eftersom diskussionen handlade om huruvida det är okej att några tikare dricker öl i juni, inte super sig packade före match eller ens träning. Och dessutom ta bilder av dom och lägga upp på nätet. Det tycker jag är att gå för långt.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Vi kör ett till inlägg till också så jag hinner ikapp er som varit mer frekvent här än mig.
Ulf Dahlén ledig SHL tränare som är bosatt i Sundsvall. Vem hugger honom först?
Redigerad kommentar
+ 1
Redigerad kommentar