Laken: Föreningen har tagit en större del av kostnaden under den tid som ishallen varit föreningsägd. Det är ungefär som om IFK Timrå skulle betala dubbel hyra och stå för investeringarna under tolv år, och att kommunen sedan ersätter IFK Timrå med halva investeringssumman samt att dubbla hyran ligger kvar.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi ger oss ALDRIG!!!
Beslutet SKA igenom den 24 augusti!
Fortsätt påverka, skriva insändare o.s.v.
Se också länk nedan.