Kongo: Kommunfullmäktige kommer att ta beslut om arenaköp den 24 augusti. Men oppositionen kommer att överklaga. Innebär inte det att det kommer att dröja ännu längre innan beslutet vinner laga kraft och kan verkställas?
fermo: Jag har ingen riktig koll på gången där, men antar att det kan dröja något längre. Typ så här: Överklagan med begäran om inhibition (verkställighetsförbud). Vid en första prövning avslås begäran om verkställighetsförbud. Därefter avslås hela överklagan.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer