+ 2
-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4989)
- Apropå nånting... (188097)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Knylan: Hade lite bråttom där. Läste knappt ditt inlägg. Brända mackor här, hehe...
Vi får se till jul helt enkelt. Det är liiite tidigt än. Jag hoppas du får rätt. Vi behöver ett ankare därbak. Dahlén blir kvar två år. Han har en klok far.
Jag tycker Pelle bidrar. Han är jobbig att möta och har ett bra tramp. Speciellt när det börjar hetta till. Men iofs är väl det ett minus i sig. Han verkar ha lite problem att tända till när det är glest på läktaren och oglamourösa matcher. Dock verkar han väl medveten om det och har själv uttalat att han vill vara het och med från start och hela vägen. Sen betyder han otroligt mycket för de yngre och samtliga verkar se upp till honom. För mig är han Mr Timrå och ska ha det där C:et för sitt hjärta och den smärta han visar upp i klubbens färger. Tror knappast heller att ett ev. nytt kontrakt skulle bli fett värre. Han behövs.
Tror man rullar för att se hur de yngre klarar rollen.