MrMorris: Svar: Ja och de har plockat in en Tjeckisk junior som de satsar stenhårt på. De hade ju knappt inga svenskar i truppen förra sessen. Kanske ett fall för SD ?
SMÅLAND: Å andra sidan så får man väl betrakta Växjö som det mest lyckade integrationsprojektet i svensk ishockey under 2015, vilket ju är det SD så innerligt värnar om. Eller, just det...
SMÅLAND: han spelande ju i Timrå J20 och några matcher med A-Laget. Synd dom inte hade tålamod med han.. Han spelar ju i KHL nu med hyffsad poängskörd.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.