1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1693674

Sv: Apropå nånting...

hubbenorlen: Jag tror att man kommer göra precis som med Zäta och senare Lander/Pääjärvi, att man matchar in honom successivt. Ska man göra en ren jämförelse så är är det just i år, året de fyllt 17 som Zäta och Lander/Pääjärvi fick kliva upp i A-laget också. Kommer spelas hyfsat sparsamt, mestadels på hemmaplan på grund av långa resor som skapar strul med skola osv. Med andra ord så tror jag definitivt att han skulle kunna ta en ordinarie tröja redan i år, men att man aktivt håller honom i J20. Han verkar fortfarande vara i en fas där kroppen växer. 

Men ska man svara rakt på frågan: ja. 


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.