fermo:1. stor skada för det allmänna? Fortfarande vaga och lösa argument. 2.Att beslutet med stor sannolikhet skulle rivas upp vid överklagan. Grundat på vad då?? 3. Inhibition. Avslagits av förvaltningsrätten...2 ggr.
Kammarrätten ska alltså se något som inte förvaltningsrätten sett... Jaha.
Jag trodde vi hade demokrati i landet och inte nån slags domstolspolitisk agenda där frågor som politiken avgör istället flyttas till fru justitia när politiska besluten inte går åt det håll man vill.
Faktiska fel är en sak men att som instrument använda sig av detta rättshaverisystrm är Förstörande av kapital. Allmänna medel. Det är åtminstone en ful och smutsig obstruktionstaktik.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Kammarrätten ska alltså se något som inte förvaltningsrätten sett...
Jaha.
Jag trodde vi hade demokrati i landet och inte nån slags domstolspolitisk agenda där frågor som politiken avgör istället flyttas till fru justitia när politiska besluten inte går åt det håll man vill.
Faktiska fel är en sak men att som instrument använda sig av detta rättshaverisystrm är Förstörande av kapital. Allmänna medel. Det är åtminstone en ful och smutsig obstruktionstaktik.
Det borde väljare se....