1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614839 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1695473

Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
Frella: Är ju enbart produkten "Timrå IK" som avgör hur mycket arenanamnet är värt. Timrå IK kommer även fortsättningsvis ha rätt hög kostnad för att nyttja arenan sett till konkurrenter så känns rimligt att de behöver sätt att få in dessa pengar på. Vad är det för fel på vissa politiker i Timrå?

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
jokklas: Helt sant. I slutändan, vid förhoppningsvis en god affär, är vi på samma ekonomiska nivå som övriga allsvenska lag.
Vision 2020 låter bra!!!

Låt det byggas och bli stabilt!

Den politiska debatten och alla utspel liknas bäst med en brakfis i en hiss, det blir väldigt fel på många plan...

Frågan lär inte glömmas, inte av väljarna. Nu satsar vi framåt. Äntligen lite normal nivå av Timrå ångest

Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!

Skuldfria med cirka en miljon kvar i kassan. Och ökat intresse från sponsorerna. Hoppet lever.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.