1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1696625

Sv: Presskonferens
Känns trist att Nolander lämnar, även om han gjort en fantsistiskt viktig insats och hans motiv för att ge spaden vidare nu tycks självklar. Hans blick, i den bild som idag sprids, påminner mig om den av DJ Hemp, en annan tydlig grabb med Timrå målat på väggarna i hans hjärta:-)

Svarskommentarer

Sv: Presskonferens

Sven.Savage:

Tack för den trevliga liknelsen, även om det på detta forum finns de som ondat över att jag gav Malmö IF en del ekonomiskt stöd under förra säsongen. I form av inhandlade souvenirer och sprit m m i arenan då alltså. Fast givetvis är det Timrå IK som har den mest centrala platsen i DJ:s hjärta.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer