Tack för den trevliga liknelsen, även om det på detta forum finns de som ondat över att jag gav Malmö IF en del ekonomiskt stöd under förra säsongen. I form av inhandlade souvenirer och sprit m m i arenan då alltså. Fast givetvis är det Timrå IK som har den mest centrala platsen i DJ:s hjärta.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sven.Savage:
Tack för den trevliga liknelsen, även om det på detta forum finns de som ondat över att jag gav Malmö IF en del ekonomiskt stöd under förra säsongen. I form av inhandlade souvenirer och sprit m m i arenan då alltså. Fast givetvis är det Timrå IK som har den mest centrala platsen i DJ:s hjärta.
Redigerad kommentar