C-more kan inte steama matchen... vad bra det går nu...
Inlägg: 1698061
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK – VIK Västerås HK 2015-09-17
söder över: Nä visst är det problem där nu va? Jag har försökt och logga in i 20 minuter utan framgång... sen när jag väl kom in så verkar det inte fungera så bra...
Sv: Timrå IK – VIK Västerås HK 2015-09-17
söder över: Just nu lyssnar man på Hamrins och den andre diskutera vilken sida de ska stå på, bra där..