jå1: För mig fungerar det klockrent iaf. Frågan är om det beror på att jag har Cmore via TV4Play, har inte strulat något alls än så länge under säsongen.
Inlägg: 1698082
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK – VIK Västerås HK 2015-09-17
Knylan: Ingen aning. Här gick det inte att logga in från början, sen bröts det helt. Så jävla irriterande.
Sv: Timrå IK – VIK Västerås HK 2015-09-17
fallback för matchen:
http://fallback.cmore...4f3df57df0
alla matcher här:
fallback.cmore.se/ops20150917_5642.htm?_ga=1.19066747.2123041350.1442152355
Redigerad kommentar
+ 1