1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614830 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1698399

Sv: Timrå IK – VIK Västerås HK 2015-09-17
jå1: ang ohres lite skräpiga ingripande vid vissa tillfällen så var visst isen kass ikväll!

Och när jag tänker så kan jag köpa att vissa delar av spelet blir dåligt när passningarna blir dåliga. Kollar man på de chanser vi har framåt så var det många passningar som var under all kritik! Klart att det är svårt att slå pass till någon i fart när pucken inte beter sig som man är van...

Tittar man på vik's pp så kompenserar dom isens kvalitet med att spelarna rör sig betydligt mycket mer både med och utan puck och utöver det så vet hela Timrå att dom ska komma med ett tungt backskott så ingen vill stöta bort sig utan prioriterar att vara rätt positionerad för att täcka med klubba eller puck!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.