The great one: Hoppas verkligen det men pp-spelet måste man jobba stenhårt med! Inget ordnat spel i denna viktiga spelform på hela matchen, fortsätter det så kommer man inte konkurrera om en top 6 placering.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hoppas verkligen det men pp-spelet måste man jobba stenhårt med!
Inget ordnat spel i denna viktiga spelform på hela matchen, fortsätter det så kommer man inte konkurrera om en top 6 placering.