1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614824 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1698439

Sv: Timrå IK – VIK Västerås HK 2015-09-17
Smokey: snart är vi nere på jorden igen. Brukar aldrig dröja länge i timrås fall

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK – VIK Västerås HK 2015-09-17
Edb: Tänker man ett varv till:

- Varför köpa cykel? Man få ju ändå punktering!

Gillar ändå din inställning. Utan dig får grågubbarna på läktarna ingen näring. Du vet dom där som plötsligt kan häva ur sig sköna citronsura kommentarer som:

- Timrå har aldrig haft någon målvakt! Timrå har aldrig haft några backar! Timrå har aldrig haft några backar!

Man "lixom" gillar dom ändå. För nog fan står dom där på läktarna i flackande belysning i blötsnö och srielunk.

Och vad vore "nötverket" utan dessa djupa dalar i livets EKG?

Föreslår ett besök i Örebro under den säkert regniga semestern:

- Det gååååår aaaaaaaaaaldri.

Sv: Timrå IK – VIK Västerås HK 2015-09-17
Edb: Eller så fortsätter vi flyga. Vi har gjort bra matcher mot Leksand och VIK. Lövenmatchen är bara att glömma.Hoppad att Ohre fortsätter spela bra.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.