JobbaPuck: ja det händer en del bra saker runt Öhrn på isen men hans behöver göra lite mer mål på sina chanser för att bli riktigt het uppåt i seriesystemet...
Jag kan inte direkt påstå att Pantern vann särskilt orättvist. Fattar inte riktigt vad man skulle där att göra, men nu har man i alla fall även sett Malmö Isstadion. Stolarna var blå och det var lågt i tak. Det kändes lite som en träningsmatch, men det hade väl en del att göra med att där endast var ca 350 åskådare. Long walk...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.