1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1703220

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Känner mig lite lugnare efter att ha läst Pelles ord i dagens ST. Kan han få in det tänket i alla grabbarna bör vi klara detta.

Känner mig lite lugnare för stunden. Lugn nog för att låta bli whiskyn? Inte en chans i helvete!

NU JÄVLAR KÖR VI! Alltid rött alltid rätt, mot tre poäng och allt det där.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Med både Johnsson och Lindgren borta idag skulle jag ha formerat laget så här:

Wedin-Öhrn-Dahlèn
Westin-Bohman

Marklund-Lindhagen-Sirèn
Bryhnisveen-Strömberg

Westin-Berglund-Boyce
Fernholm-Nilsson

Johansson-Molinder-Hallin
Lander

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer