+ 7
Inlägg: 1703481
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Simmalugnt: Svettiga är de nog men tyvärr usla på att få in pucken i mål...
Grattis Sundsvall.
Det här är det sämsta Timrålaget i modern historia. Jag skulle inte pissa på dem om de brann. Det kan inte finnas en röd tröja som är svettig. Förbannade jävla ynkryggar!
I morgon tar vi nya tag men idag kan de dra åt helvete. Sopor.
Det här kommer jag få skit för men det skiter jag i.