1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1703557

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Anonymous: anonym du blandar äpplen och päron.. Demokrati. Varken fulknep med anatörjuridik eller annat höll måttet. den demokratiska frågan är avgjord. Ny sportchef är knappast att tänka på. Förstår inte logiken. Vi hade det utgångsläget som var med ungt lag.det var länge Osäkert om klubbens existens. Arenanamnet borde kunna säljas snart helt sant. Förluster svider särskilt, mot lillebror, seriens jumbo, men att dra igång soppa om tidigare säsongers oansvariga ekonomi är långsökt och irrelevant.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
dr dängroth: Nu vet jag inte vad du svamlar om, arenanamn har vi haft länge det är inget som kan belastas absvariga från tidigare
säsonger. En sak är dock säker, varje förlust detta laget gör att värdet på det namnet urholkas. Snart får vi betala med skattmedel för att någon ska vara intresserad.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.