+ 3
-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4953)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Positivt: Mattias Nilsson gör kanske sin bästa match i Timrå tröjan ikväll. Bra beslut i alla situationer och en härlig energi genom hela matchen...
Öhrn-Dalén målet (ja den får dom dela på) var ögongodis och känsloladdad!
Försvarspelet andra halvan av matchen var fint! Enkelt och disciplinerat!
Mattsson gör en riktigt bra stadig insats igen!
Negativt: effektiviteten! Vi hade många bra chanser i andra perioden och borde klara av ett ryck där.
Skapligt pp men varje spelare håller pucken lite för länge fortfarande. Om en spelare ska hålla pucken i pp behöver han vara i rörelse alt behöver övriga spelare röra på sig så det händer något!
Ang Lander sågarna så tänker jag hålla igen! Han gör en godkänd match och är synlig både framåt och hemåt...
Han får ta på sig målet men vaffan alltid är det någon som syndar och Lander lär sig fortfarande så fuck it det blir bättre och jag tycker han visar tydlig revanschlusta efter missen! Jag hyllar isst Mattsson som lyckades ta första pucken med en lysande benparad den var ninja snabb! Synd att han och backarna inte klarade upp det efter den demonparaden!
Nu ser jag fram emot nästa match!
FORZA Timrå!