1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614860 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1705098

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2015-10-18
Det vet i fan om vi klarar av Leksand den här gången heller. Jag minns när vi tappade 3-1 till 4-6 säsongen 1981/82 i Elitserien. Plötsligt började den något opålitlige Pekka att läcka som ett såll (eller hur det nu var). Hur som helst blev vi oss inte riktigt lika efter den matchen. Det var strax före jul, som jag minns det, och sedan bara fortsatte eländet efter nyår och vi åkte ur med buller och bång. Jag tog det hårt på den tiden. Jävligt hårt!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2015-10-18
DJ Hemp: ja det var riktigt surt. En värre pannkaka var til-löven 0-10 inför dryga 7900 åskådare på hemmaplan

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer