Det känns inte så kört ändå men framför allt behöver frw komma igån med benen! Det är tufft att vara back när laget blir så här långt.
Backarna måste få hjälp i uppspelen för Leksand tokkör med tre på topp! Vi måste få upp pucken förbi dessa snabbt! När det lyckats 3-4 ggr så kommer det bli lugnare igen!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det är tufft att vara back när laget blir så här långt.
Backarna måste få hjälp i uppspelen för Leksand tokkör med tre på topp!
Vi måste få upp pucken förbi dessa snabbt! När det lyckats 3-4 ggr så kommer det bli lugnare igen!
Känns ganska öppet även om det är uppförsbacke...