1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614860 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1705188

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2015-10-18
Berglund gillar jag, spelar med ett stort hjärta och är väl en av få som vågar gå in i en närkamp. Men en sak jag inte förstår är hur man kan spela Jeremy Boyce i sista matchminuten i dagens match när man jagar kvittering? Samt att man plockar målvakten när man inte ens har hunnit bygga upp ett spel utan att man tar ut Mattsson när spelet är i mittzon. Straffat sig i tidigare matcher.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2015-10-18
cally47: Gillar Berglund med. Senaste matcherna har han varit osynlig dock.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer