Timråit H-sand: Vädrar också optimism inför kvällens match trots att det är toppen mot botten i tabellen. Endast tio poäng skiljer lagen åt efter femton spelade matcher.
Det som talar för Västerås är hemmaplan, bättre lag på pappret samt spelet i special teams. Timrå å andra sidan har vunnit tre av sina fyra matcher, bortaspelet, en målvakt som har vuxit samt att några spelare har kommit tillbaka från skada.
Tror på vinst ikväll när jag nu för första gången beger mig mot Västerås för match!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det som talar för Västerås är hemmaplan, bättre lag på pappret samt spelet i special teams. Timrå å andra sidan har vunnit tre av sina fyra matcher, bortaspelet, en målvakt som har vuxit samt att några spelare har kommit tillbaka från skada.
Tror på vinst ikväll när jag nu för första gången beger mig mot Västerås för match!