jå1: Ja, och därigenom tabellplaceringar som har direkt effekt på publiksiffror och sponsorintäkter. Powerplay är en starkt bidragande faktor till att föreningen befinner sig där den gör idag, det är så fruktansvärt uselt.
Allt detta för EN spelform, en spelform som ju handlar om så mycket mer än att man bara har dyra toppspelare, den går att träna! Oskarshamn hade en PP-procent på 23,24% förra året, det kom dom på fjärdeplats i statistiken med. Oskarshamn, som slutade efter oss i tabellen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Allt detta för EN spelform, en spelform som ju handlar om så mycket mer än att man bara har dyra toppspelare, den går att träna! Oskarshamn hade en PP-procent på 23,24% förra året, det kom dom på fjärdeplats i statistiken med. Oskarshamn, som slutade efter oss i tabellen.
Man blir ju förbannad.