1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1706873

Sv: Apropå nånting...
Vad kan man säga;
Tycker ändå det ser bättre ut än 12 mån bakåt.
En kul grej är att allsv. och tom div1-hockeyn har höjts i status.
Eller är det SHL som sänkts?
Det är inte så för-nat fel att spela i allsv. som för tio år sedan.
Upplever skillnaden som mindre mellan divisionerna nu för tiin.
Östersunds IK har en fin framtid som hockeyklubb, just sayin..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jämtlandsfil: Det får vara slutlallat nu! Läget blir allt skarpare o då har vi verkligen varit on the edge... klubbens existens lever på verkligt små marginaler. Då ska det baske mig steppas upp et antal klasser. Jag är dödligt frustrerad och less. Skarpt läge!

Sv: Apropå nånting...
Jämtlandsfil: Har vi? Tittar man på lagen som jag räknar upp som potentiellt motstånd i en ev. KS så vettefan.

Sv: Apropå nånting...
Jämtlandsfil: vad ser bättre ut ?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.