1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614742 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1706916

Sv: Apropå nånting...
Kongo: Om allt som Nollan slitit häcken av sig för... att rädda TIMRÅ IK från konken... bara ska slarvas bort pga det vi ser på isen nu så var alltihop till ingen nytta. Då kunde vi lika gärna ha konkat o han sluppit att nästan gå in i väggen för att rädda klubben. År av misär har det varit. Nu är det dags att steppa upp o brinna för klubben, för klubbmärket o allt vad denna förening stod för en gång i tiden!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Det verkar i längden inte möjligt att driva elitidrott i mindre kommuner. T ex Timrå och Leksand är numera under isen inom hockeyn och vad gäller fotboll har t ex Åtvidaberg nyligen dukat under. Vi borde med andra ord slå oss samman med Sundsvall och kalla oss för S/T Hockey eller något annat nyskapande. Då kanske Medelpad ånyo får uppleva elitishockey. I annat fall befarar jag att det är kört för all framtid.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.