Inlägg: 1707147
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2015-10-27
Ta en titt på tabellen , man blir ju mörkrädd innan kvällen . Vi ligger nästan sist ve och fasa , i denna match måste alla ut å bara 'gasa'
+ 1
Ingen katastrof ännu, men det känns som att vi kan konstatera att det behövs draghjälp i offensiven. Nu har Roger testat i stort sett varenda tänkbar kedjekonstellation och svaret är att det inte spelar någon roll vem som spelar med vem, vi har ett för inkompetent lag helt enkelt. Byggt på alldeles för små marginaler. En brun sörja av mer eller mindre hyfsad talang som på något ofattbart sätt ska dra varandra mot högre höjder.