1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1707414

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2015-10-27
Erathoo: Mm ne han briljerar inte precis ikväll. Han släpper en massa returer och ett billigt mål sedan är han inte någon direkt väggliknande målis i straffarna...
Mattsson
Lyth
Bohman

Får nog känna sig lite extra syndande ikväll

Sedan tar jag med 4-4 spelet framöver. Där är vi outstanding!

Den rörligheten och aktiviteten som vi kör med där bara måste Forsberg/Öhman få fram i 5-5 och pp med! Annars får dom sluta kalla sig för tränare!!!

Dahlén Wedin Boyce ogge Hallin alex10 Bryniz matte Nilsson och stundtals även ejdarn gör en riktigt bra match!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer