1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1707415

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2015-10-27
Det är så mysigt med hedersamma torskar heeela tiden. Det knäcker en. Än mer knäckt blir man när moståndarnas målvakt ALLTID kommer upp stort när det krävs. Kan ju iofs bero på alla bäbisavslut som får denne att se bra ut...

Anus (skulle kunnat lista fler):
Målvaktsspelet
Päpä
Bohman

Bra (finns inga fler):
Vi hämtar upp ett underläge
Stridhs intåg

Sen måste man ju knäcka Lyth som är genomusel. Våldtäkten på Jo. Westin när han ska sätta den i slutet av tredje är fin. För att inte tala om köpet av svandyk som gav AIS läge att avgöra med sex kvar.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2015-10-27
1710 betalande, det är Gärdeklass på den siffran. Den där rättshaveristen i Nötverket har rätt, dags att omförhandla hyran.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer