1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614860 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1707423

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2015-10-27
1710 betalande, det är Gärdeklass på den siffran. Den där rättshaveristen i Nötverket har rätt, dags att omförhandla hyran.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2015-10-27
T T: tyvärr håller inte produkten man köper när man skall in på Timrå IKs hemma matcher...

Sedan tycker jag generellt att biljettpriserna för hockey i Sverige är för höga sett till det faktum att de flesta föreningar ser en ständigt minskande publikström

Hockey med tomma läktare är jävligt tråkig...

Tummen upp till den kämpade klacken i Timrå isstadion!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer