T T: tyvärr håller inte produkten man köper när man skall in på Timrå IKs hemma matcher...
Sedan tycker jag generellt att biljettpriserna för hockey i Sverige är för höga sett till det faktum att de flesta föreningar ser en ständigt minskande publikström
Hockey med tomma läktare är jävligt tråkig...
Tummen upp till den kämpade klacken i Timrå isstadion!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer