Är det nån annan än Brynis å Dahlen Jr som gör mål för detta laget f ö? Kul att Sam Marklund fick göra ett idag då jag anser att han Lindgren och Wedin är vår på pappret vassaste formation
Fint med revansch på Pantern. Tänkte redan i Malmö att vi egentligen borde slå dem. Nu var jag, bland annat på grund av lite jävel, förhindrad från att följa kvällens match. Men det är väl aldrig försent att glädjas åt en TIK-vinst... : )
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.