1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1709821

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2015-11-12
Haha bygger man lag som nubben med små rädda jävla skit spelare så får man varken publik o mål i pp. Dahlen Elias P undantaget. Frölunda agera i tid annars har de vart i allsvenskan också om dåren har fortsatt där.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2015-11-12
Modano: Säg inte så om Nubben. Han gör så gott han kan med begränsade medel. Kom ihåg att det var han som förde oss fram till vår storhetstid i början på 00-talet.

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2015-11-12
Modano: tjabba modano , det var ett tag sen.
Jädrasr vicka dåliga passningar vi har.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer