1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1709888

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2015-11-12
Fyfan vad bedrövligt, zebrajävel!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2015-11-12
Sker inget radikalt innan jul tror jag Timrå kommer få kvala i mars. Man har MYCKET svårt att hålla kontuitet. För att inte prata om göra enkla mål och undvika släppa in enkla mål.

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2015-11-12
Vad säger ni? Visst kommer det bli lite kul från och med nästa säsong när vi inte längre står här med en ledande (och i särklass bäst betald) spelare vars hela sin uppenbarelse som hockeyspelare är EXAKT det som är fel med detta lag? Skridskostarkt, speldumt och impotent.

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2015-11-12
Dags för några att avgå nu. Så fruktansvärt less på att se detta dynggäng... finns absolut ingenting bra just nu. Klarar vi av kvalet neråt så ska vi vara glada.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer