Ja tänk om sporchefen var typ Sanny L ,Mike H , Uffe,Dahlen någon sådan som brinner för hockey och hänger med inte en förvirrad gubbjävel som gjort allt fel i 8-10 år
Timrå IK har varit alldeles för naiva. Hur ska publiken lockas tillbaka? Genom att ha en bra och trovärdig produkt på isen. Det har dom inte i år heller. Jag upplever att ledarskapet är Svajigt och otryggt. Avsaknaden av kompetenta ledande spelare saknas ju totalt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer