Fredagskväll och en sätter här och glöggar i skogen. Ringde Patric Larsson igår och gratulerade honom till segern igår. Jag fattar ingenting. 17-0 i skott i tredje perren till TIK. Å ingen utdelning :-( Vi har ingen sniper i laget. Och Molle är trasig. Hästarna imorgon och det blir tufft.Jag hoppas på ett under för vi får INTE halka efter mera nu.. Jag vill inte bli jumbo. Hoppas vänningen kommer strax?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag fattar ingenting. 17-0 i skott i tredje perren till TIK. Å ingen utdelning :-(
Vi har ingen sniper i laget.
Och Molle är trasig. Hästarna imorgon och det blir tufft.Jag hoppas på ett under för vi får INTE halka efter mera nu..
Jag vill inte bli jumbo.
Hoppas vänningen kommer strax?