1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614859 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1710533

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2015-11-14
Kongo: Blåst? Tja, hellre det än att framstå som fullkomligt hjärndöd som du bevisligen verkar vara :)

Jag förordar en fullständigt systemåterställning som således yttrar sig i en nystart i ny regi i en lägre division. Björklöven, Vita Hästen, AIK och Västerås genomgick en sådan resa och återhämtade sig med bravur.

Svarskommentarer

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2015-11-14
Scharnhorst: Vad menar du är fördelen med "nystart i ny regi i lägre division"? Kan du inte svara på detta är ditt argumenterande lika hållbart som att argumentera för att föreningen borde köpa en rymdraket och åka till månen.

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2015-11-14
Scharnhorst: Men sluta nu. Du är så uppenbar, oavsett hur många nya signaturer du lallar med. Regga dig ordentligt och diskutera utifrån dina sympatier istället.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer