Måste vara system fel för matcher vinner skotten Men skjuter i fel lägen nåt att träna på i ett orutinerad lag grattis Sundsvall har mer rutin tyngre lag börja om i ettan är ingen lösning då får vi bli topp 3 i Medelpad som mål faktiskt sant från en expert...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men skjuter i fel lägen nåt att träna på i ett orutinerad lag grattis Sundsvall har mer rutin tyngre lag börja om i ettan är ingen lösning då får vi bli topp 3 i Medelpad som mål faktiskt sant från en expert...