Mikael Mjörnberg på Hockeysverige tror på oss. Jag tycker faktiskt att vi pratar lite för lite om hur rolig hockey vi ändå presterar, men det är samtidigt svårt att fokusera på sånt när vi förlorar matcher som vi, i en rättvis hockeyvärld, ska leka hem resultatmässigt. Som första hemmaderbyt exempelvis. Det finns ju massvis av exempel på poäng vi skänkt bort den här säsongen bara genom att inte ha kyla och självförtroende i avgörande lägen.
Kul att hemsidan kört igång med lite matigare matchrapporter, det får gärna fortsätta.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Kul att hemsidan kört igång med lite matigare matchrapporter, det får gärna fortsätta.