El Maco: Du besökte alltså ett fysiskt bankkontor för att ta ut pengar från kontot. Blir riktigt nostalgisk. Blir det Uppsala imorgon eller kommer Lill-Macos milstolpe att dra över på tiden så att det inte går att kombinera?
Yes, tror jag ska hinna höra Lill-Maco uppträda först men runt 18 drar jag och tre till i bilen till Metallåtervinning Arena. Tror rätt många TIK08:or ska dit, vet i alla fall om två andra sällskap. Med alla lokala Uppsala-tikare och nedresta norrlänningar ska väl vårt lag kunna få bästa stödet i hallen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.