Tre poäng imorrn sen ser vi till att vara ikapp Pantern poängmässigt på lördag. Det är dags nu. Nu måste vi börja klättra, vi har två matcher mindre spelade än många.
Knylan: El Maco ska dit. Kongo ska dit. Johan J ska dit. RV ska dit. Kom dit alla som kan. Nu hjälper vi laget och firar när vi klättrar. RV-gänget ska vidare till Malmö och Panternmatchen på lördag. Tänk om vi får tabellrunka med sex av sex på kommande två omgångar? Det är fan möjligt. Nu kör vi!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.