1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1715127

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2015-12-10
Alltså...

Det blev jävligt bra när man tog puckarna till mål isst ner i sarghörnen...

Vi var super vassa ett tag...

Jag är lite nervös ännu dock...

Almtuna lägger konsekvent in puckarna ganska lågt på Mattsson som omöjligt kan nypa puckarna. Han behöver bli bättre på vart han styr pucken på dessa skott. När Almtunas spelare börjar ta jobbet i vårat slott så blir det svårt. Man kan hoppas att dom inte gör så.

I övrigt kanske vi gör våran bästa period hittills iår här...

Vi ser jävligt homogena ut och alla bidrar med en dimension i spelet. Mycket underhållande!

Svarskommentarer

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2015-12-10
Söderöver: Det går ner och det går upp....

Hockey är en bipolär sport.
Iaf rödvit IS-hockey.


Skönt att slippa hörnhockey och uppleva spel.

Framtiden kanske är ljus ändå. Livet efter jul kan bli spännande.


Klassiska Timrå november är över.

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2015-12-10
Längesen man smakade på ordet... Stabilt.
Stabilt, sa Bull.

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2015-12-10
Det är tack vare eller snarare pga matcher som denna som jag blir så tjurig när killarna inte levererar.

VitRödahockeygudar!

Alla är fuckingbäst ikväll och klacken är sötast av alla!!!



Noterar att kommentatorerna öser beröm över Elias Pettersson.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.