1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1715178

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2015-12-10
Längesen man smakade på ordet... Stabilt.
Stabilt, sa Bull.

Svarskommentarer

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2015-12-10
Timrå is on a roll!
Feta plus för effektiviteten och kämpainsatsen! Den här aftonen vek man inte ner sig. Jävligt skönt att se Timrå bevaka en ledning på ett överlag bra sett.

Men, minus: kladdet i egen zon är stundtals parodiskt. Förutom att vi har ett par backar som verkar ha spela-fast-sig-fast-man-har-tid som fetisch måste hela laget kamma till sig. Gör er spelbara, båga ner lite djupare som forwards så slipper ni få pucken felvända med en motståndare i ryggen. Och: rejäla passar, på bladet!

Tycker att vi kom undan lite med blotta förskräckelsen, trots allt. Jävligt bra arbetat framför egen kasse, men med lite mer skärpa och flyt hos Almtuna hade det här kunnat sluta illa ändå.

Hursom, det förtar inte faktumet: hockey är en underbar sport!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.