1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1715304

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2015-12-10
El Maco: Det verkar vara något med just Almtuna borta, vi är lite av ett spöke för dem. Vi bröt någon hemmasvit för dem även vid vinsten i höstas då de inte gått poänglösa hemma sedan ganska långt tillbaka förra säsongen. Tre av fyra matcher förra säsongen slutade dessutom 3-0 i någon riktning, vi vann med det en gång hemma och en gång borta. Det är ändå lite anmärkningsvärt.

Svarskommentarer

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2015-12-10
Marklund står fortfarande bokförd för 1-0 igår förresten. Han stod visserligen framför mål men var det ens en styrning? Och även om det är en styrning så är Tikkinen ändå bara bokförd för andraassist, så något fel har ju begåtts. Först fick ju Boyce 3-0 målet också, han som inte ens var på isen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.