1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614753 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1715805

Sv: Apropå nånting...
Andersson: vi kör ju med fullt lag redan. Elias P har ju klivit upp och Persson lånats in sedan Lindgren klev av. Sirén har fått speltid. Marklund är återställd. Så nej, jag tycker inte det känns desperat. Men visst, scoutar Nubben en ledig center av hög allsvensk klass till låg kostnad - kör!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
El Maco: Johan Persson är väl bara knappt garanterad december ut och efter det finns en tydlig risk att man tappar en spelare som gör en kedja direkt målfarlig med egna avslut och bra framspelningar...

Lite runtkollande av nubben är nog ganska bra just nu hoppas bara att han kan hitta något som verkligen kan bidra...

Sv: Apropå nånting...
El Maco: Marklund återställd? Du tänker på Johnsson som fortfarande saknas. Jag tycker som du, kör på med de vi har, om det nu inte skulle dyka upp nåt billigt gott godis.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.